Azet finance

Finanční magazín a rádce

Získali jste nového zákazníka? Nesmí vám utéct! - AZET finance finanční magazín
Home Rady a tipy Získali jste nového zákazníka? Nesmí vám utéct!
telemarketing

Získali jste nového zákazníka? Nesmí vám utéct!

od AZETfinance

Ulovit, a hlavně si následně udržet zákazníka je v dnešní době stále složitější úkol. Konkurence je vysoká a zákazník rok od roku náročnější, a to s sebou přináší nové výzvy. Proto je potřeba bojovat o zákazníka na všech frontách a nenechat se odradit neúspěchem. Každý podnikatel dříve nebo později zjistí, že právě zákazník je nakonec v každém byznysu ten nejdůležitější článek. Když nemáte zákazníka, nemáte totiž ani žádný reálný byznys.

Pečujeme o stávajícího zákazníka

Existuje řada forem, jak zákazníka získat a jak si jej udržet. V současné době hraje důležitou roli především aktivní interakce se zákazníkem. Musíte na něj promlouvat, a to nejlépe přímo. To je také důvod, proč komunikace se zákazníkem prostřednictvím telefonu je stále důležitou složkou marketingu. A není to jen o nabídce nových služeb nebo produktů. Vyhlášené call centrum Bratislava vám může nabídnout i tzv. pasivní telemarketing, tedy starost o vašeho stávajícího zákazníka. Pokud na něj totiž zapomenete, zapomene i on na vás. Mezi nejpoužívanější formy péče o zákazníka po telefonu patří:

  • Infolinky
  • Zákaznická podpora
  • Objednávkové linky
  • Zákaznické služby

Služby call center nabízejí v těchto a dalších ohledech maximální efektivitu. Proškolení zaměstnanci jsou pod vedením specialistů na telemarketing, kteří přesně vědí, co jejich klient potřebuje. Mají totiž zkušenosti a mají informace. To lze samozřejmě získat pouze praxí.

Potřebujeme nové zákazníky

Není to ale pochopitelně pouze starost o aktuální portfolio zákazníků. Zákazníci přicházejí a odcházejí i přes veškerou snahu, a tak je třeba získávat stále nové. To je samozřejmě úloha aktivního telemarketingu, který je stavebním kamenem pro váš budoucí vztah se zákazníkem. Proto je důležitý bezchybný telemarketing, který zákazníka neodradí už při prvním telefonním hovoru. Zákazníkovi totiž musíme především nabídnout řešení jeho problémů, nikoliv se mu pokoušet něco násilím vnutit. Profesionální call centrum umí zákazníka oslovit především efektivně. Je to podstata jeho činnosti. Také proto si firmy nechávají spravovat své zákaznické portfolio od profesionálů.


Nechceš zde reklamu napořád jen za 120 Kč?
Zobrazit formulář pro nákup

Podobné příspěvky

1 komentář

NellieDrage 5.7.2019 - 20:10

Věděli jste, že existují půjčky zdarma? Opravdu jsou poskytovatelé, kteří Vám první půjčky dají bez jakýkoliv úroků a poplatků, mrkněte se na celý seznam poskytovatelů zde: bit.ly/pujcky_zdarma

Reply

Vložit komentář