Azet finance

Finanční magazín a rádce

Andrej Babiš zahajuje předvolební kampaň: Co všechno podniká pro zisk hlasů a jaké jsou skutečné cíle této "lidové" show? - Strana 2 z 2 - AZET finance finanční magazín
Home Politika Andrej Babiš zahajuje předvolební kampaň: Co všechno podniká pro zisk hlasů a jaké jsou skutečné cíle této „lidové“ show?
Foto: facebook.com

Andrej Babiš zahajuje předvolební kampaň: Co všechno podniká pro zisk hlasů a jaké jsou skutečné cíle této „lidové“ show?

od Katarina R.

Babišovu výzvu v Ice Bucket Challenge rychle následuje nominace Aleny Schillerové a Karla Havlíčka. Oba už vícekrát ukázali, že pro stranickou image udělají téměř cokoli – ať už šlo o bizarní kostýmy, vlny na Krétě nebo smažené hranolky. Je tedy víc než pravděpodobné, že kýbl ledu neodmítnou. A s nimi i mediální pozornost, kterou taková show zaručeně přinese.

Andrej Babiš kampaň staví na silném narativu – politik, který je součástí běžného života. Směje se, objímá, mluví lidsky a používá jednoduchá sdělení. Vystupuje na festivalech, v tanečních sálech i v prostředcích hromadné dopravy. A přestože jeho každodenní realita je mnohem vzdálenější běžnému občanovi, dojem autenticity zůstává.

Počasí sice kampani zrovna nefandí – přelévání kbelíků ledové vody za chladných teplot není ideální. Ale to Babišův tým vyřeší. Vnitřní prostory, efektní záběry, dobré osvětlení – a účel je splněn.

Andrej Babiš kampaň kombinuje emoce, vizuální efekty a dokonalé načasování. Možná to na první pohled vypadá jako legrace, ale každé gesto je součástí promyšleného scénáře. A jestli mu to pomůže získat další hlasy? Pak kýbl ledové vody rozhodně nebyl zbytečný.

Podobné příspěvky

Vložit komentář

twelve − twelve =